hari terakhir bekerja !

assalammualaikumm . .

hye . sehat ke ? da makan ? buat ape ye ? bz tak ? wahh ! tak bz ???? so bace jeh blog aku smpai muak ok ? (: haha . tengoklah tu , tajok post kali nie . HARI TERAKHIR BEKERJA ! wahh . finally aku berhenti juga kan . . actually , aku mmg berat hati nak benti . promoter aku baik sekali dgn aku . nak buad macam mane kan ? aku perlu lanjutkan pelajaran . so aku benti ntok focus on study ! hehe . dah dah ! aku nie bukan main seronok lagy dah benti kerja . siap aku RAIKAN "perbehentian" kerja aku . jp jp . ape jadah lah ayat aku nie kan ==" tak ke cikgu ARINA SAHAT menangis bace tu . 2 tahun tuntut ilmu , nie hasilnye yg dea dpt . DASAR student ! hahahahah :DD


*so take a look care aku beria melepaskan kegembiraan untok last day aku bekerja . . . . . . . . . .

hahh ! gedikkan aku ? jp *ade aku heran lah kalau korang cakap "ye kaw memang gedik" ! haha . absolutely TIDAK ye nokk ~~

sakan kan aku posing dalam fitting room PACIFIC yg ade banyak CCTV tu ? hahaha . peduli lah kan , cek last day pon disitu (: kalau HR cari cek pon , dea dah tak jmpe dah ! haha . sbbnye cek dok tebongkang dah kat rumah (: hmm , actually aku kerja at pacific department GENTS and SPORT . di bahagian FOREST tu seminggu je . . tp kerja situ just OKLAH (: kawan kawan dari thestore je aku rapat . haha .

cakap pasal kawan ! nie hah , joyah joyah terbaik dari ladang habaq hang ~ mereka lah kawan aku dkt tmpat kerja , dea org lah selalu rehat dgn aku . dea org lah selalu backup aku . dea org lah selalu melayan SITAN aku .dan dea org juga lah org yg paling BERIA RIA meraikan hari last aku bekerja , cilake kan ? ==" hahahaha ! btw , thanks a lot dkt korg sbb jd kawan aku (: muahh muahh . hee ~
nah aku kasi korg tatap wajah mereka mereka nie (:

1.

> muka mcm jadah (: haha .
ehh ade lagy !

2.
posing mautt nokk . hahaha ! btw , dari kiri AKU , SHIDA , AIN (:


thats all my dear . thanks bace blog aku yg berjale nie . nth hape hape nie kan ? terimakasih terimakasih and terimakasih !
 *shida aku rindu mulut hawau kaw tu (: ain aku lagy rindu kesengalan kaw tu . HAHA !

No comments:

Post a Comment