membuang mase bersama DIANA (:

assalammualaikum . selamat sejahtera . salam satu malaysia :D

haha . ok gelak sikit (: hari nie hari wesak ! yeyy semua budak sekolah dpt cuti (: seronokkan ? yg couple couple tu , bukan main lagy td meluang kan mase bersama meraikan hari wesak mereka . haha ! then yg aku pelik , asal dea org budak budak nie DRESSING mcm kl kl je ==" aku pon aneh lah kann . tp tape lahh kann . dea org punye pasal lahh kann (: haha . hari nie aku keluar lah dgn dian . sikecil molek kawan aku nie :D ade lah dlm sejam dea tunggu aku dekat bndar kluang tu . hahaha . nie semua ayah aku punye pasal lah ! gune motor aku tanpe memberitahu aku terlebih dahulu , tengok tengok je dah lesapp motor aku . btw , sorry k dian ? tunggu aku lame lame . aku jujur kau comel doe td :D (amek aty) hahahha !

semase aku smpai di bandar , aku terkejot melihat dian dressing stylo stylo je sbb excited nak jumpe aku kan ? haha . aleh aleh aku tengok diri aku , bapak ahh ! aku pakai yg ala kadar je kott ==" paling selekehh aku lah td dekat bndar kluang tu . bhahah :DD *dian lau kau ckp kau pakai baju meriah td , sure aku sedondonkan dgn kau , siap blink blink agy aku pakai . hahah . againn SORRY babe (:

hah ! nie dea macek dian melaram (; aku pulak simple sgt kan ? hingusan je . haha .
*sorry aku mls nk edit and nak crop picture nie (:


see . . cantikkan dian ? tp aku pule ??? =..=" dah mcm ape dah . hahaha :D tp tape aku tetap lawa . HAHA! perasankan ? mmg (: aku peduli ape , dah mmg aku lawa . aku ckp jelaa secare ikhlas dan jujur . kahkahkah! ok dahh cukup ==" . so bile dah shuppin , perot kami dah bershuffle dah bagai sbb LAPAR yg amatttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahh . so kami makan di pizzahut (; bunyi macam byk ongkoskan ? haha . tp balunn je laa . . order belambak gela habaq hangg ~~ menu bebagai ! nafsuu makan melonjak ketike itu . penoh satu meja dgn makanan (: kiteorg tipu sunat dekat waiter tu , kate duduk 4 org . hahahaha , *cover sket sbb order pon dah mcam ntok 6 org (: haha .



                                                   
       sebelom order (:


ok . tu dea makanannye (: spagethi nyumy nyumyy ! ayam crunchy crunchy ! garlic bun and mushroom soup delicious~ly haha :DD


 hoho ! tak lupe juga pizza seafood thai or thai seafood ==' hahh, pedulilahh (: asal ade bunyi kan ? :D


then after makan one by one . damn ! kami dah cukup teganggggggggggg ~~~~~~~~~~~~~~

see ! haha . mane ade kenyangkan muke ? haha
.
.
.
.
.

and finally ! LICIN kau . haha ! yg piza tu at last tapau bwk alek umah . hahaa :DD

mane ade byk kan ? (: ok dah aku penat nak bebel lagi . for dian thanks kasi aku gelak smpai nak terkencing td (: kau mmg fun ! lau ade aideed and hafizi . sure boleh mati dlam 1 hari (: ketawe smpai rahang lari . mane tak mati . ahahhaha :DD so , just take a look betape semangatnye kami habiskan makanan tu (: enjoylah korg , ok ?

1. hardcore


2. dah menyeyehh


       3.ok dah main main =="



4. lastly ! I LOVE U my friend (:
ANEM and DIANA

so , thats all ! bye bye guys (: engad satu hal nie . kawan adelah selamenye ok :D

5 comments:

  1. syg T______T nak menitik dah air mata mak ni ok :'(

    love u more dear :) <3

    ReplyDelete
  2. haha.aku tak meriah sangat doe..kau ni..hahaha..
    aku suka part hardcore tu!! yeahhh HAHA

    ReplyDelete
  3. haha :DD hardcore kan kaw ? neway best sgt kua semalam (: tengs ok ? :DDD

    ReplyDelete
  4. wieee wiiitt :) thkns jugak utk kau nem !

    ReplyDelete