keluhan manja (; haha !

assalammualaikum (;


dear reader , sory lah lame gelaa ta update blog nie haa ==" . aku sgt bz dengan kehidupan baru aku as a STUDENT di unibesiti . haha . nie pon aku dapat cuti for 1 weeks ! yeyyy , cuti mid term (: tp seriously aku TAK PUAS dengan cuti yg agak panjang nie kan , haihhh . assignment menimbun nibun , lepas satu satu yg aku kene settlekan ==' . btw , aku mmg penat gelaa mase cuti nie !! kenape ? yelaa nokkss , sabtu aku balik hometown , belom panas lagy buntutt aku nie , hari ahadnye tu aku kene pergi SHAH ALAM . for what ? hahh ! settlekan assignment office aku . mmg kusut bro wa ckp lu , tp everything changed bila sume dah settle and bile dah dapat tatap wajah abang macho yg kerja dkt office aunty aku tu . CAIR ~~ hahaha . puas bila dapat begambau dengan dea . KIHKIHKIH . nampak tak miang aku skunk ? kahkahkah .


then , after misi aku yg satu tu selesai . . aku teros blah balik kota (; menyinggah dekat umah mmbe aku . name dea liyana . kecil orangnye (: aku melepak lah dengan dea and KAWAN-KAWAN dea . syok gak , melayan jee pale hotak . tp malang sekali aku agak kekok bila besame mereka , sbb ape ? sbb aku sorang je yg paling TINGGI . damn ! tesegan aku =..= . merate jugak lah kitorang jalan kan . seronok kan (; hehehe . yg paling best aku kagum jugak tengok sume mmbe2 aku tu expert bawak kereta ! aku nie pulak bile lagy ? T.T wuu ~~ 


hah ! nie laa membe mmbe aku (; sory kualiti gambar macam hape =="
then ignored je budak kecil yg meriah interframe tu (; ahha .

 
ok ! bia kan lah . now aku beralih pulak psl sweet moment aku (; haha ! gedik . aku g lee shopping mopping then aku teringin lah pulak nak membeli baju nye disitunye . then , ade lah mmbe aku sorang nie . . dea nie lain sket . . datang le at aku time aku menggatal dok membelek-belek baju dkt situ . lepas tu dea pilih kan aku baju , then aku teros test ! sekali cube je kan , aku rase baju tu lawa <3 so . . tanpe pk panjang aku beli baju tu dengan cash money . hehe . tak puas pula membeli baju , aku menyeyeh pula cari PASHMINA . aleh-aleh jumpe lah beliau si pashmina yang agak cantik bg aku . so dengan selamber nye aku beli pashminot tersebut dengan disertai akad jual beli (; kemudian . . bila balik rumah je, penat aku lee menggayekan barangan yg aku beli td ! nak tengok ???? haha . boley baby . justt scrolll ~~~~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hahhhh ! nie dea (:

my first time wearing PASHMINA ;p

ok ta ? haha . macam hape . aku ta HOT nyahh . apetah lagy nak kate MAKET . tolong lah , aku nie insan biase lagy lemah . tiada ape yang aku mahu bangge kan tentang diri aku . as you know , aku tak pandai nak cari publisiti murahan . aku mmg lagy suke bila org tahu diri aku nie dengan ape adenye aku (; biakan aku membangun dengan sendiri , bukan dengan mencapap at orang lain . kuihkiuhkiuh . ^^ .
LAST, aku actually nak say thanks tu mr. W , sbb dea lah yg pilihkan baju nie . hehe . sweet kan ? DAA ~~ *mate keatas . hahaha ! btw thanks sgt sgt . mr. W , awak awak awak awak awwww ~ (malu) hahahah ! ok thats all babe .  thanks again for reading (; take care !

ASSALAMMUALAIKUM ~~~

No comments:

Post a Comment