selamat wahai kawan . .

ASSALAMUALAIKUM~~~

first of all , aku mengaku yang aku tak tahu nak update blog pasal ape (: aku sangat bosan macam hape ! dalam bosan nie , aku nie ontheline lah acc PESHBUK aku . lama aku ontheline tahu ! tapi member-member yang hello-hello dgn aku cuma sikit je . APAKAH ? ==' kawan aku dekat fb tu bukan main lagi 2000+++ tapi sikit je yang nak menegur aku .

biarlah , aku tak marah , mungkin satu hari nanti dea org tegur aku jugak (: (nak sedapkan hati sendiri) , ok ! dalam aku bosan tahap dewa tadi . . aku godek-godek , stalker-stalker lah fb member-member aku and at last aku ternampak something ! (terperanjat boboy mase tu) . aku nampak salah sorg member aku nie dah IN A RELATIONSHIP ! ohmygod =='

ye , aku macam tersentap sikit . sebab aku dah agak dah pasti semua nie jadi (; hebatkan aku ? macam nujum kan ? hahahah ! actually guys tu exstilleto aku . mmg lah makk terkejutt NOKKSSS ~~~

tapi apakan daya , jodoh ditangan tuhan . and now aku dgn dea KAWAN BAIK , err (mungkinlah) .

aku harap kaw bahagia lah wehh , aku taknak kaw main-main lagi . cubalah hargai apa adanya dea (: mungkin dea yang terbaik untuk kaw doe . aku dah menapak seribu kali langkah kebelakang untuk bagi ruang & peluang untuk korang and aku terima apa yang dah diaturkan oleh DIA . doakan lah aku bahagia dgn SIDIA aku ok ? aku harap sangat dapat guys yang boleh jadi everything untuk aku ! HOPE IT SO MUCH :'(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ikhlas aku doakan (:

      


SEMOGA DGN BERKAT IKUT KATA HATI , KITA MAMPU HADAPI KEHIDUPAN YANG KITA RANCANG DGN SEBAIK-BAIKNYA . INSYAALLAH (:

No comments:

Post a Comment