newcomers that i fell in love :D

assalamualaikum & salam sejahtera my dear friends (:


ok . entry kali ini aku nak kenalkan korang NEWCOMERS yang dah buat aku jatuh cinta dengan mereka ! asyikkan bunyi dea ? haha . well mereka yang buat aku senyum , gelak dan memekak tak kira waktu and tempat ! damn . hilang semua kacau bilau dalam hidup aku bila dengan dea orang :D they're my supergirl .

*so lets me introduce you one by one my supergirls ok ? and aku akan cerita sikit about salah silah dea orang one by one (: lets START !


1)


*kiri : nama dea ALIA . well , dea salah sorang dari member kita orang yang agak "shyshycat" . actually , dea pendiam sikit dari kita orang yang mulut macam 7E thats always open for 24 hours ==' . haha . dea datang dari pasir gudang , JOHOR . nice to see and nice too talk (:

*kanan : nama dea YANA . hohh . lincah budak nie . SOOO HYPERACTIVE ! nak tunggu dea senyap ? kaw orang tunggu time dea sakit . haha . means time dea get a FEVER . dea akan melepek jeh dekat tilam . sekali cakap boleh buat orang sentap . nampak kecik kan ? heyy ~ dont you look her just at outside ok . dea nie so MATURED actually . boleh jadi pembimbing dalam keluarga . lagi tepat dea dah sedia nak jadi IBU ==' maybe . haha . come from kota tinggi , JOHOR .


2)


*kiri : nama dea FIQA , dea sangat vogue ok . ours mama ! haha . well , dea sangat goodlooking . first pendapat aku dekat budak nie dulu kan . OMG DIVA LAH SIAK ==' hah ! tulah yang mampu aku cakap . muka pan asian . haha . dea sangat-sangat nice ! tak sombong . tak macam orang lawa yang lain . tulah pendapat aku pasal dea . dea easy going , kind , and friendly dengan orang yang dea rasa selesa berkawanlah (: asal dari JOHOR .

*kanan : nama dea CIRA . woowww ~ dea good girl ok ? haha ! perempuan melayu terakhir gitu (; pon tak sombong . lemah gemalai dan mampu melemahkan degupan jantung sang kumbang dengan gemersiknya suara dea . haha ! amboi aku ==' dea sangat POLITE tahu . so man out there , dont you dare close her as long as you think you are eligible to get her ! thats just a WARNING man . hee . come from N9 .


3)


*kiri : ini cik ATUL , (cik atul cik atul) haha ! hanya kita orang je iramakan benda dalam (~) tu . haha . dea nie kan . aishhhh ! buat air liur aku tersembur je memanjang (: lawak dea bisa sikit . kadang-kadang dea pon tak sedar semua tu berlaku . tapi kami yakin niat dea bergurau . hello CHILL lah kan ? kalau tak gurau bukan kawan namanya :D dea nie suka buat kajian . macam-macam pasal sekeliling dea . hanya dea yang tahu kenapa aku cakap macam nie (: atul . every single word dari mulut kaw , aku dengarkan je . hahaha ! datangnya dea nie dari pontian , JOHOR . (7E aku jugak)

*kanan : ok fine . nie lah budak genius antara kita orang . namo dio HANIS . time kita main dea main , time kita study pon kadang-kadang dea main . ntah macam mana otak dea berfungsi pon aku tak tahu . tapi dea nie memang dilahirkan peka dalam setiap hal . well aku suka dea nie . petah bercakap , malay memang biasa . kalau english pon dea boleh goreng macam tu je . --' memang superb lah ! aku pecahkan satu rahsia . ok ? dea nie lah pencabar terdekat aku dengan atul dalam bab STUDY . hahaha ! well she's a good lect too (: datang dari N9 . (dea lah penggerak 7E aku)


4)



*kiri : WAN (: kalau aku nak sebut nama penuh dea nie . haihh alamat berjela lah . so long ok ? nama dea sedap . tapi kenal dengan nama wan jelah k ? dea nie gentleman (: means cukup berjaga-jaga dalam words dea . dea pandai dalam berkata-kata . boleh jugak ganti A. SAMAD SAID . kenapa ? haha ! sebab pandai berpuisi gurindam bagai dea nie :D cukup disenangi dan mudah bawak kawan . so BE HIS FRIEND lah ! hehe .

*kanan : ok . budak nie hah ! nama dea IKA . datang dari kluang . budak sukan nie . jangan main-main (: putih gilo dea nie . suka kan ? kulit licin lagi (: cuba lah ayat . haha ! dea nie gemar ketawa . kaw nak rasa begegar otak kaw dengar dea ketawa cuba lah buat lawak sikit sure gempak . haha (;


5)


nie lah family besar aku dekat uitm lendu nie (: as you know lah kan , yang dok paling depan tengah buad peace bagai tu . dea lah MISS FAZLIANA aku . merangkap lecturer personality development kami . haha . kecik kan ? kecik tapi pedas . hahahahahaha :D however,  nice to be your friends darling-darling ku <3 !



and LAST !


TEHEEEEE ~ senyum ? pelik ? wonder ? hah ? haha . ok dea nie ehem-ehem . apa ?? aku sakit tekak lah . ==' bukannya apa pon . haha ! ok . aku terus-terang ! direct no corner-corner lagi . dea nie lah bf aku dalam tahun nie . yeahh tahun 2011 (: dea pon newcomers apa . so aku selitkan sekali ;p hehe . nama dea aiem ! aku kenal dea lama dah . since standard 6 . aww ~ hingusan lagi aku time tu . now aku dah besar . tapi kami maybe belom kenal each other lagi kan ? aku memang tak tahu banyak pasal dea . samalah dengan dea , tak tahu banyak pasal aku . tapi kami cuba (: dea lelaki pertama yang aku publish dekat public . dea lelaki pertama yang buat aku lupa "kisah bagang" aku tu . dea lah ! dea lah sigarang aku . haha . now ~ just believe in faith lah about us . thanks you . you memang you lah . haha >,<

ok thats all . memang aku saja tulis panjang-panjang sikit pasal entry kali nie . saja bagi berjela sikit . tak suka ? mintak maaflah yea ? aku hanya menulis . mencerita . membebel in my own way (: i suka you bila you suka i . i suka you jugak walau you benci i (: sebab i punya suka lah nak suka siapa-siapa kan ? btw , thanks ok ? for wasting your time to READ such a long essay nie . haha .

p/s: kawan-kawan . aku baru kenal korang dah aku rasa macam 10 tahun kenal doe . aku mintak maaf cause pakai paste gambar you ollss dekat blog aku nie . bukan untuk apa . tapi untuk memartabatkan korang as my BELOVED right now . haha ! well jangan risau . gambar-gambar yang aku hambek nie semuanya cantik-cantik belaka . apa yang aku cakap cantik & ok itu lah yang benar-benar aku maksudkan . BELIEVE ME :D

ok ! you follow me , and i will be there to follow you back .



No comments:

Post a Comment